انتخاب ساز مورد علاقه کودک (بخش سوم)


توسط : امیرحسین زمانی
1399/07/08
642 بازدید
Like
1

انتخاب ساز مورد علاقه کودک (بخش سوم)
انتخاب ساز مورد علاقه کودک (بخش سوم)
چه سازی رو برای کودک انتخاب کنیم
با فرزندان خود مشورت کنید
با فرزندان خود مشورت کنید
توجه کنید که کودک به سمت کدام قسمت از آهنگ گرایش دارد. به فرزندتان اجازه دهید با شما موسیقی گوش دهند. این می تواند به شما کمک کند بفهمید کودک شما از نواختن چه سازی لذت می برد. به موسیقی مورد نظر فرزندتان گوش دهید و سازهایی که این صداها را دارند در نظر بگیرید
به موسیقی های مختلف از موسیقی انفرادی گرفته تا گروهی گوش دهید. از کودک خود بپرسید از کدام سازها لذت می برد و با او در مورد سازهایی  که دوست دارد صحبت کنید.
از فرزند خود در مورد آهنگ سوال کنید. چیزی مانند این بگویید: "کدام قسمت این آهنگ را دوست دارید؟"
بعد از مدتی ، کودک شما ممکن است به سازی علاقه پیدا کند که صدا های مورد علاقه او را به صدا در می اورند
امتحان کردن ساز های مختلف
امتحان کردن ساز های مختلف
در صورت امکان ، از فرزندتان بخواهید سازی را امتحان کند. ماندن در یک ساز برای کودک دشوار است ، به خصوص اگر کودک شما از ساز مشتاق و هیجان زده باشد. ببینید ایا به بچه ها اجازه می دهند یک ساز مشخص را برای چند روز مشخص اجاره کنند؟؟. می توانید به فرزندتان اجازه دهید قبل از ماندن در یک ساز ، چندین ساز مختلف را آزمایش کند.
شنیدن موسیقی های مختلف
شنیدن موسیقی های مختلف
در پیدا کردن علاقه موسیقیایی به کودک خود کمک کنید. کودک خود را به موزه ها ، کتابخانه ها یا مکان های دیگری که در آن موسیقی پخش می شود ببرید. اکتشاف موسیقی به کودک شما کمک می کند تا بفهمد چه نوع سازهایی را ممکن است دوست داشته باشد.
• از عوض کردن موسیقی نترسید. در حالی که موسیقی کودکان خوب است ، از پخش گروه موسیقی یا هنرمند مورد علاقه خود به عنوان قرار گرفتن در معرض ان از انواع مختلف موسیقی ، نترسید. 










نظر خود را ارسال کنید